Min stad

måndag 1 februari 2010

Zigenare

Det blev en lugn helg i Vasastan. Ingen alkohol, inga vänner på besök, vilket också har sina förklaringar, men ändå.
Det var väldigt skönt att bara vara hemma och tycka om det, speciellt när man har en lya man diggar, den är fan grym. Jag brukar ofta prata om det vore cool att köpa ett nytt repobjekt (till Pumans Missnöje, förlåt) som vi kunde flytta till, större mm. Och en vän till mig, säger alltid till Puman att jag varnade dig för Marcos, han är en Zigenare. Tänk om jag är en Zigenare, chansen finns jag är ju född i Rom, Italien. Bara för att man pratar om att flytta så betyder det inte att man inte vill bo kvar, jag älskar vår lya och vi kommer nog alltid att bo här.
Undrar hur ofta en Zigenare flyttar igenomsnitt?

Att surfa hemnet är i alla fall kul.

God natt

/Marcos

2 kommentarer:

  1. JAg tror du e beroende av hemnet !

    SvaraRadera
  2. Zigerare är coola, alltid stiliga kläder och cool frilla. Dom håller ihop och ger mittfingret åt alla som dissar dom, inklusive samhället.
    Sen gillar dom att röra på sig och vem gör inte det.
    Du ska vara stålt, men kanske dämpa dina medfödda instinkter.

    / Johan

    SvaraRadera