Min stad

tisdag 2 februari 2010

Säng i förorten

Hängde ute i förorten eller rättare sagt kungens kurva för att leta ny säng till min dotter. Det är verkligen som i USA, där man lägger alla affärer på samma område så det ska finnas något för alla, en outlet. Inne på Heron City så har de även en Food Court. Jag tycker verkligen inte om stället men lik väl så hamnar jag där ibland, konstigt eftersom det var bl a Mio möbler som var målet. Det finn ju även i city och där gillar jag att hänga. Såklart så blev vi hungriga och orkade inte åka till något bättre matställe. Vi kollade runt och allt såg motbjudande ut. Det blev Mc, för då vet man vad man får.

Detta White Trash ställe till Food Court är fan vidrigt och obehagligt.
Maten och servicen smakar lika dåligt som stället ser ut, även om det var Mc. Maten fick jag byta ut för burgaren var kall.
Stod där och tänkte lite på hur fan dåligt det var, funderade även på varför. Kom fram till det är som jag alltid säger: ”You get what you pay for”. Konstigare än så är det inte. Lönerna superlåga = lika med dåliga arbetare.
Ska aldrig mer klaga på Mc, det är ju nästan gratis mat i magen.
Vi har hittat en säng och det var jävligt bra, som vi nu kommer att beställa i city.
Det verkar smartare med tanke på att vi bor typ 1 km ifrån Mio.

/Marcos

2 kommentarer:

  1. Edbacka krog är det godare att äta på, en smula dyrare dock ;-)

    SvaraRadera
  2. Mios kvallitutta e sisådär , bara så ni vet .
    Var d inte törna som hade en polare som hade en massa deg över och öppnade en miobutik och efter några år så lade han ner allt just pga alla reklamationsärenden !?

    SvaraRadera