Min stad

söndag 21 februari 2010

Rysningar

Ja så har man blivit lite äldre, men än så länge syns det inte några grå hårstrån.
Det blev en bra födelsedag med god öl, vänner, tårta, skumpa, sushi mm. Började dock dagen med att bygga ihop Novas nya säng, tjejen har tydligen blivit äldre även hon. Eller så är det bara det att vi behöver spjälsängen till nästa familjemedlem som väntas komma om ett tag. Undrar vad det blir för en filur? (Grymt nyfiken!)
Blev uppvaktad på ett trevligt sätt. Puman hade frukost serverad och kom med paket till sängen. Hon bakade även en Princesstårta som var god. Jag är lyckligt lottad! (Eller helt enkelt bara värd detta?)

Kvällen slutade med skrik och en hel del rysningar. Två Svennar i OS på längdskidor fick mig att rysa som bara den.
Det var så häftigt att se dem ta guld och brons (Vilket jävla race!).
Det enda jag önskar nu är ett snöfritt Stockholm med plusgrader.

3 kommentarer:

  1. Först kom sms-bloggen, sen kom facebook, när de vart tråkigt så vart de att skriva av sig här. Vad gör du nu? Inte jobbar du iallafall...

    SvaraRadera
  2. Vet fan inte vad jag gör, kanske försöker att hitta inspiration till ett inlägg.

    SvaraRadera