Min stad

tisdag 9 februari 2010

Edsback krog

Ja, så var helgen över och den ny veckan startade med lyx mat på Edsbacka krog.
Edsbacka krog är en av Sveriges bästa restaurang, med 2 stjärnor i Guide michelin, som nu ska lägga ner med flaggan i topp.
När jag fick veta den dåliga nyheten, så tänkte jag att, jag måste fixa en sista sittning. Jag ringde givetvis direkt och svaret var först nej, tyvärr så är vi fullbokade till sista dagen. Men efter som jag är den jag är så tjatade jag till mig ett bord, fast jag var tvungen att boka för minst 10 (superlätt)
Sagt och gjort så igår mån så var vi nio sköna kompisar som fick avnjuta en lyx middag med vinpaket tillsammans, och man kan bara säga en sak (Världsklass) för varje tugga man tog så gav det en mun orgasm som var helt underbar. Tack alla som följde med, utan er så hade jag inte rott hem det hela och tack för en trevlig kväll. Man borde äta så här lite oftare.
Tack ni som tog hand om Novis.

1 kommentar:

  1. Smaskigt :-) tack för att du fixade och trixade. Me so happy!

    SvaraRadera