Min stad

fredag 5 februari 2010

Thåström

Så var längtan över, äntligen.
Min födelsedags present, en konsert med Thåström på annexet Globen.
Fick veta det redan i slutet på oktober, så väntan har varit lång.
En grym konsert ska grundas med ett par öl. Baren mitt i mot entrén är en bra start, där spelar dem alltid gruppens musik så man blir lite extra taggad inför kvällen. Jo, det var en bra kväll med ett bra ur val av låtar.
Thåström är isär klass den bästa artisten i Sverige och rösten ja den är gudomlig.
Jag har nog sett honom live ett 10 tal gånger, men ändå så längtar man till nästa turné.
Kvällens konsert var super grym.
Tjohoo nu är helgen igång.
Tack Puman för en bra kväll.

6 kommentarer:

  1. Tänkte på dig här i veckan när ja var ute och sprang, ja hade nämligen Thåström i mina lurar :) Nä, nu drar ja till Bjursås Skicenter! Hade fint!

    SvaraRadera
  2. Verkar inte som de här med att blogga är din grej, sjukt dålig uppslutning...

    SvaraRadera
  3. Ja menar att du uppdaterar för sällan!

    SvaraRadera
  4. MERAmarcos helt enkelt

    SvaraRadera