Min stad

onsdag 20 januari 2010

Varför börjar jag att blogga?

Ja, det frågar jag mig också.
Men anledningarna är nog många, dom som känner mig vet att min stora mun gillar att prata.
Det finns typ inget stopp.

Det kanske är så att jag behöver skriva av mig, kanske min kvinna kan få lite paus
eller så trodde jag att Facebook var en sådan plats där man kunde prata av sig (vilket det inte var) Jag vet inte. Men jag ska prova det här en stund.
Vem vet, kanske kan jag lära mig att skriva och stava bättre. En bloggare till kan inte göra så stor skada i alla fall och ingen behöver läsa dyngan jag skriver om dom inte vill.
Bloggen kommer inte att handla om något speciellt.
Förmodligen bara sådant som jag går och tänker på tex Saab historien mm.

Det känns faktiskt bra att skriva och få till dessa få rader.
Tack för idag!

/Marcos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar